Shopify onthult nieuwe innovaties om commercie voor handelaars en consumenten wereldwijd te transformeren

Product- en functie-aankondigingen van Shopify omvatten allereerste fulfillmentnetwerk, een geheel nieuw platform voor zakelijke merken, en meer mogelijkheden voor handelaars om internationaal te verkopen

Loading media player...

Shopify Unveils New Innovations to Transform Commerce for Merchants and Consumers Globally.

TORONTO--()--Vandaag heeft Shopify Inc. (NYSE: SHOP) (TSX: SHOP), het toonaangevende multi-channel handelsplatform, het nieuwste in handelstechnologie onthuld op Shopify Unite, de jaarlijkse conferentie die de wereldwijde partner- en ontwikkelaarsgemeenschap van het bedrijf samenbrengt.

"De echte kracht van Shopify is afkomstig van de variëteit en kracht van ons ecosysteem," aldus Tobi Lutke, CEO van Shopify. "Unite geeft onze ontwikkelaars- en partnergemeenschap toegang tot onze productroadmap. Samen, en alleen samen, kunnen we vorm geven aan de toekomst van commercie en ondernemers wereldwijd sterker maken."

Dit jaar transformeert Shopify de handel door het aankondigen van platformverbeteringen en -updates gericht op het geven van direct-to-consumer (D2C)-merken alles wat ze nodig hebben om een bedrijf op te bouwen en te beheren. De innovaties van Shopify omvatten een vernieuwd Shopify Plus-platform voor zakelijke merken, meer wereldwijde mogelijkheden, en voor het eerst breidt Shopify haar aanbod uit met een fulfilmentnetwerk waarmee handelaars van elke omvang hun producten snel en goedkoop kunnen leveren.

Introductie van het Shopify Fulfillment Network

• Shopify Fulfillment Network, nu beschikbaar voor vroege toegang, voorziet Amerikaanse handelaars van een netwerk van gedistribueerde fulfillmentcentra, en gebruikt machine learning om te zorgen voor tijdige leveringen en lagere verzendkosten, zodat hun merk- en klantervaring voorop en centraal staan.

Aankondiging van het volledig nieuwe platform van Shopify Plus voor zakelijke handelaars

• Het gloednieuwe Shopify Plus voorziet in één enkele weergave van het hele bedrijf van een handelaar, tools die een consistente ervaring in verschillende stores mogelijk maken, en een manier voor het opzetten van nieuwe stores die eenvoudiger is dan ooit, zodat zakelijke verkopers snel kunnen handelen, kunnen bouwen met de klant in het achterhoofd en groeipotentieel kunnen ontgrendelen.

Introductie van software van de volgende generatie voor verkooppunten (POS) om de winkelervaring sterk te verbeteren

• Het nieuwe Shopify POS is sneller en intuïtiever, en is een schaalbaardere POS-software die retailers voorziet van een eenvoudige interface, nieuwe snelkoppelingen naar de klantenservice en toegang tot alle uitbreidingen van POS-apps van Shopify.

Wereldwijde distributie: nieuwe manieren voor handelaars om internationale shoppers te bereiken

• Introductie van 11 nieuwe taalmogelijkheden, nu wereldwijd beschikbaar in de Shopify Admin, waaronder traditioneel Chinees, vereenvoudigd Chinees, Deens, Nederlands, Fins, Hindi, Maleis, Noors, Zweeds, Koreaans en Thais.
  • De Translations API van Shopify bewaart vertaalde, op de koper gerichte content, inclusief producten, collecties en blogposts, waardoor handelaars dezelfde consistente winkelervaring in meerdere talen kunnen bieden.
  • Met Shopify Payments kunnen alle handelaars nu in meerdere valuta verkopen en betaald worden in hun lokale munt.

Een geheel nieuwe ontwerpervaring voor online stores

• De nieuwe ontwerpervaring voor online stores maakt het voor handelaars nog eenvoudiger om het uiterlijk van hun store aan te passen om tegemoet te komen aan de zich ontwikkelende verwachtingen van shoppers, zonder de code te hoeven bewerken.
  • Maak kennis met de mogelijkheid om producten in video- en 3D-modellen weer te geven direct in Shopify en ontsluit nieuwe mogelijkheden voor handelaars om de ervaring in de winkel online te leveren door de producten tot leven te brengen.
  • Partners kunnen nu oplossingen voor abonnementsbetalingen direct integreren in de kassa van Shopify.

Ga snel, wees stabiel: ontwikkelaars worden voorzien van de beste tools om krachtige apps te bouwen

• Shopify's populairste bibliotheken zijn beschikbaar in GraphQL, zodat ontwikkelaars optimaal gebruik kunnen maken van de snelheid en efficiëntie daarvan om snellere en stabielere apps voor handelaars te maken.
  • Met de Shopify App CLI (command-line interface) kunnen ontwikkelaars nu al hun app-bouwstappen samenvoegen tot één opdracht, zodat ze een app binnen enkele seconden kunnen ondersteunen.
  • Shopify App Bridge is een nieuwe, geconsolideerde tool waarmee ontwikkelaars hun apps direct in Shopify kunnen opnemen, waaronder desktop, Shopify Mobile en Shopify POS, waardoor handelaars een naadloze gebruikerservaring krijgen.

Introductie van nieuwe backoffice-verzendfuncties om handelaars te helpen meer te verkopen, hun bestelproces beter te beheren en de klantervaring te verbeteren

• Nieuwe verzendfuncties maken het voor handelaars mogelijk om specifieke verzendregels en -prijzen voor verschillende producten in te stellen en te zorgen voor automatische en nauwkeurigere zichtbaarheid gedurende het hele fulfillmentproces, inclusief alle activiteiten die plaatsvinden in de apps en services van derden.

Ga voor meer informatie naar https://news.shopify.com/.

Over Shopify

Shopify is het toonaangevende multi-channel handelsplatform. Handelaars gebruiken Shopify voor het ontwerpen, opzetten en beheren van hun stores voor meerdere verkoopkanalen, waaronder mobiel, web, sociale media, handelsplatforms, fysieke winkels en tijdelijke verkooppunten. Het platform voorziet handelaars tevens van een krachtige back-office en een centraal overzicht van hun bedrijfsactiviteiten, van betalingen tot verzending. Het Shopify-platform is opgezet voor betrouwbaarheid en schaal, waardoor technologie die geschikt is voor grote ondernemingen beschikbaar komt voor bedrijven van alle soorten en maten. Shopify heeft haar hoofdkantoor in Ottawa, Canada, en levert diensten aan meer dan 800.000 bedrijven in circa 175 landen. Merken als Unilever, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT en vele andere vertrouwen op Shopify.

Toekomstgerichte verklaringen

Dit persbericht bevat toekomstgerichte informatie en toekomstgerichte verklaringen in de zin van toepasselijke effectenwetgeving ('toekomstgerichte verklaringen'), inclusief verklaringen met betrekking tot de aankondiging en lancering door Shopify van nieuwe producten, diensten en aanbiedingen, de mogelijkheden van die producten en de impact van die producten en diensten op de bedrijven van handelaars. Woorden zoals 'verwacht', 'zullen', 'anticipeert' en 'bedoelt' of soortgelijke uitdrukkingen zijn bedoeld om toekomstgerichte verklaringen te identificeren. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan de inherente onzekerheden bij het voorspellen van toekomstige resultaten en omstandigheden.

Julie Nicholson
Director of Communications