Andersen-navnet i fremgang i Polen

KSP Legal and Tax Advice antager navnet Andersen Tax & Legal

SAN FRANCISCO--()--Blot nogle få måneder efter at have indgået samarbejde med Andersen Global, har KSP Legal and Tax Advice (KSP T.Srokosz i Wspólnicy Sp.k.) antaget navnet Andersen Tax & Legal og tilsluttet sig Andersen Tax & Legal-teamet i Polen. Andersen-navnet har nu bred dækning i Polen med Andersen Tax & Legal-kontorer i både Warszawa og Katowice. Marcin Matyka bliver administrerende partner for Andersen Tax & Legal i Warszawa, mens holdet i Katowice fortsat vil blive ledet af administrerende kontorpartner Magdalena Patryas.

“Vi er glade for at antage Andersen-navnet og være en del af en global organisation, hvor vi kan levere førsteklasses tjenester på en problemfri måde over hele verden”, sagde Magdalena. “Meget tidligt i vores forhold var det åbenlyst, at vores gruppe var meget på linje med Andersen-værdierne og missionen at yde det bedste inden for skatte og juridiske tjenester, som vi har gjort det i Katowice i de sidste 16 år.”

Den Katowice-baserede koncern har over 30 juridiske og skattemæssige rådgivere, der leverer juridiske og skattemæssige tjenesteydelser, herunder konsulentbistand for handels- og arbejdsret, miljøbeskyttelse, omstrukturering, retssager og voldgift, moms, ejendomsskat, punktafgift og selskabsskat. Sammen med det eksisterende team i Warszawa har Andersen Tax & Legal i Polen nu over 60 eksperter og tilbyder hele spektret af juridiske og skattemæssige tjenesteydelser.

“Vi har allerede fremragende synergi med vores kolleger i Katowice. Dette forhold vil blot fortsætte med at vokse, så vi kan udvide bredden af ​​de tjenester, vi leverer til vores kunder”, sagde Marcin Matyka.

“Det er åbenlyst, at vores nye kolleger har karakter og integritet til at opretholde Andersen-værdienes tradition og omdømme”, tilføjede Mark Vorsatz, Andersen Globals formand og administrerende direktør for Andersen Tax LLC. “Vi ser frem til de muligheder, som vores udvidede Polen-team vil bringe til det sydlige Polen og Centraleuropa for Andersen Global.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 144 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax