Legerity FastPost helpt toonaangevende verzekeraar om nieuwe processen voor financiële rapportage en informatieverschaffing te automatiseren

Aegon UK selecteert de IFRS 17-oplossing van Legerity

LONDON--()--Aegon UK, een toonaangevende speler op het gebied van besparingen, bescherming en beleggingsdiensten, heeft de FastPost IFRS 17-oplossing van Legerity Limited geselecteerd om te helpen bij de overgang naar de nieuwe International Financial Reporting Standard (IFRS 17). De nieuwe norm treedt in werking vanaf januari 2022 en is een van de belangrijkste wijzigingen binnen de boekhouding in de verzekeringssector in jaren,

Legerity zal Aegon UK voorzien van haar derde generatie FastPost Accounting Rules en Sub-Ledger-oplossing voor implementatie als een geïntegreerd onderdeel van haar algehele IFRS 17 boekhoud- en rapportageproces.

David Wilson, IFRS 17 Programmadirecteur bij Aegon UK, merkt op: “IFRS 17 is een complexe standaard die invloed heeft op meerdere belanghebbenden waaronder Actuarieel, Finance en IT.”

Jeremy Wood
CEO – Legerity Limited