Toshiba Memory Holdings reorganiseert zijn kapitaalstructuur

TOKYO--()--Toshiba Memory Holdings Corporation, de wereldleider in geheugenoplossingen, kondigde vandaag aan dat het zijn kapitaalstructuur heeft gereorganiseerd. Het bedrijf herfinancierde leningen van zijn belangrijkste financiƫle banken en gaf niet-converteerbare-obligaties-achtige preferente aandelen uit als een derde toewijzing aan Development Bank of Japan Inc., met het doel om zijn zakelijke basis verder te versterken. Toshiba Memory Holdings gebruikte de opbrengst van de uitgifte om alle niet-converteerbare obligatie-achtige preferente aandelen af te lossen die het in juni 2018 uitgaf. Verdergaand, zal het bedrijf gedisciplineerde investeringen blijven uitvoeren die de groei beogen en streeft het ernaar zijn ondernemingswaarde te verhogen onder de nieuwe kapitaalstructuur.

Toshiba Memory Holdings Corporation
Kota Yamaji