Rockwell Automation opent nieuw Electric Vehicle Innovation Center in Silicon Valley

Industriële automatisering en informatieleider verhoogt de differentiatie voor fabrikanten van elektrische auto’s en helpt autofabrikanten om hun EV-productie te starten en te verbeteren

Loading media player...

Rockwell Automation's new Electric Vehicle Innovation Center utilizes augmented and virtual reality modeling to help automotive companies deliver EVs to market faster.

SAN JOSE, Calif.--()--Rockwell Automation, een toonaangevende leverancier van oplossingen en diensten voor de auto-industrie, opende vandaag een nieuw 8.000 vierkante meter groot Elelectric Vehicle (EV) Innovation Center op 111 North Market Street in San Jose, Californië, binnen de ontwikkelingsafdeling van Information Solutions. Het centrum zal live productiedemonstraties, praktijkproeven met behulp van nieuwe technologie en evenementen organiseren waarin de samenwerking met experts uit de industrie en Rockwell Automation-partners wordt gepresenteerd.

Wendy Frostino
Rockwell Automation