Hazelcast sluit 21,5 miljoen dollar om het in-memory computerleiderschap vooruit te helpen, brengt het System of Now naar de ondernemingen

In het Verenigd Koninkrijk gevestigde C5 Capital leidt de ronde, uitbreiding van de brede internationale steun

PALO ALTO, Californië--()--Hazelcast, het toonaangevende in-memory computing platform dat het System of Now™ levert, kondigde vandaag aan dat het een financieringsronde van 21,5 miljoen dollar heeft afgesloten onder leiding van de nieuwe investeerder C5 Capital, een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde durfkapitaalfirma die zich concentreert op cybersecurity, data analyse en cloud computing. Bestaande investeerders Bain Capital Ventures, Earlybird Venture Capital en Capital One Growth Ventures namen ook deel aan de ronde. Met deze nieuwe investering zal Hazelcast haar product roadmap versnellen en de go-to-market mogelijkheden, inclusief strategische partnering, versterken.

Matt Wolpin
Director of Communications, Hazelcast