DXC-technologie lanceert innovatiecentrum in Londen

LONDEN--()--DXC Technology (NYSE: DXC), ‘s werelds grootste onafhankelijke, end-to-end IT-dienstverlener, kondigt vandaag de opening van het DXC Innovation Centre in Londen aan voor het bedrijf en zijn klanten om digitale oplossingen met een hoge impact te ontwikkelen en te leveren.

DXC’s London Innovation Centre is een samenwerkingsomgeving die gebruik maakt van de wereldwijde ervaring van het bedrijf op het gebied van digitale transformatie, gebruik maakt van de rijke kennis van de industrie en het onafhankelijke partnernetwerk, en een omgeving creëert voor de incubatie van ideeën, leren en ontwikkeling.

Het London Innovation Centre draagt bij aan het digitale netwerk van DXC in het Verenigd Koninkrijk, waaronder een Digital Transformation Centre in Newcastle, dat klanten nu al helpt bij het transformeren en versnellen van de creatie van zakelijke waarde.

Marketing & Communications Director, UKIIMEA
Natasha Cowan