Ascend voltooit investeringen in betrouwbaarheid, capaciteit van de NTA Chelaatproductie

HOUSTON--()--Ascend Performance Materials, een wereldwijde leverancier van hoogwaardige chemicaliën, vezels en kunststoffen, kondigde vandaag de voltooiing aan van een betrouwbaarheid van miljoenen dollars en een capaciteitsinvestering in de productie van nitrilotriazijnzuur in zijn Chocolate Bayou-fabriek in Alvin, Texas. De investering verhoogde de productie van FlexaTrac™-NTA, het biologisch afbreekbare chelaat van het bedrijf, met meer dan 10 procent.

“De vraag naar onze FlexaTrac-NTA is de afgelopen twee jaar met bijna 30 procent gestegen”, zegt Jonathan Craig, vicepresident van speciale chemicaliën bij Ascend. “Onze voortdurende investeringen in capaciteit en productie zijn bedoeld om onze klanten een biologisch afbreekbare, kosteneffectieve oplossing te bieden die voldoet aan hun behoeften.

Alison Jahn, +1 713-210-9809, ajahn@ascendmaterials.com

Alison Jahn, +1 713-210-9809, ajahn@ascendmaterials.com