iA Financial Group kiest Moody's Analytics Software voor implementatie IFRS 17

NEW YORK--()--Moody's Analytics, een wereldwijde aanbieder van financiële informatie, kondigde vandaag aan dat iA Financial Group de RiskIntegrity™ IFRS 17 solution van Moody's Analytics heeft geselecteerd ter voorbereiding op de International Financial Reporting Standard (IFRS) 17.

Het Moody's Analytics RiskIntegrity platform is een cloud-enabled, out-of-the-box oplossing die verzekeraars helpt om te voldoen aan de strenge rapportage-eisen van IFRS 17.

Ontworpen om de veeleisende behoeften van actuarissen, accountants en IT-professionals te ondersteunen, bevat de RiskIntegrity IFRS 17-oplossing alle mogelijkheden die nodig zijn voor een efficiënte implementatie van IFRS 17. RiskIntegrity IFRS 17 is beschikbaar als een software-as-a-service-oplossing en integreert naadloos in de bestaande infrastructuur van een verzekeraar, waarbij gegevens, modellen, systemen en processen tussen actuariële en boekhoudkundige functies met elkaar worden verbonden.