Algomi ALFA levert bruikbare liquiditeit met Liquidnet en Trumid

NEW YORK--()--Algomi, dat technologie biedt voor data-aggregatie voor het optimaliseren van de vastrentende liquiditeit, kondigt vandaag aan dat Algomi ALFA orders op Liquidnet en Trumid zal kunnen uitvoeren.

Met deze nieuwe functionaliteit gaat Algomi ALFA verder dan het aggregeren van marktgegevens en liquiditeit om handelaren in staat te stellen efficiënt door de markten te navigeren en transacties uit te voeren zonder dubbele stappen over de verschillende platformen. Voor bruikbare liquiditeitswaarschuwingen maakt Algomi ALFA het mogelijk om orders en desktop interoperabiliteit te realiseren.

Algomi ALFA stelt handelaren in staat om met de groeiende liquiditeit van Liquidnet’s bedrijfsobligaties in contact te komen op elke bruikbare waarschuwing, door orders rechtstreeks van ALFA in te vullen voordat ze naar Liquidnet worden verzonden via FIX.

Mariah Measey
Cognito for Algomi