Animatie, geluid & vibratie – Hoe Visa het vertrouwen van de consument in een veranderende betaalwereld versterkt

Visa’s suite van sensorische merkelementen komt op meer dan een miljoen verkooppunten uit

Loading media player...

In a digital world increasingly filled with voice-commands, networked appliances and unattended retail environments, Visa today announced that its sensory branding suite is live at more than one millions points of sale in 25 countries. The suite is comprised of sound, animation and haptic vibration brand cues that occur with a Visa payment transaction.

CANNES, Frankrijk & SAN FRANCISCO--()--Visa (NYSE: V) heeft vandaag via meer dan een dozijn nieuwe samenwerkingsverbanden de wereldwijde toepassing aangekondigd van zijn zintuiglijke merksuite in 25 landen. De suite bestaat uit geluids-, animatie- en haptische merksignalen die bij een Visa-betalingstransactie optreden. In een digitale wereld die steeds meer gevuld wordt met spraakcommando’s, netwerkapparatuur en onbeheerde retailomgevingen, bieden Visa’s sensorische merksignalen nieuwe manieren om de klantervaring te verbeteren en het vertrouwen en de veiligheid over te brengen die het Visa merk vertegenwoordigt.

Visa Inc.
Sheerin Salimi