Onevinn erkend als finalist voor 2019 Microsoft Security and Compliance Partner of the Year Award

STOCKHOLM--()--Haven Cyber Technologies is verheugd te kunnen aankondigen dat haar werkmaatschappij, Onevinn, is uitgeroepen tot finalist in de Microsoft Security and Compliance Partner of the Year Award van 2019. Het bedrijf werd geëerd als één van de beste Microsoft-partners wereldwijd voor het demonstreren van uitmuntendheid in innovatie en implementatie van klantoplossingen op basis van Microsoft-technologie.

Olivier Weddrien, Executive Chairman van Haven Cyber Technologies, zei: “Het is een eer dat Onevinn als finalist is benoemd. We zijn er trots op dat we onze klanten de beste cloudbeveiligingsdiensten en -oplossingen bieden en het is een grote beloning om dit door Microsoft erkend te zien worden.”

Emily Jones, Nelly Akpaka or Oenone Potter at Hudson Sandler
C5capital@hudsonsandler.com