Vista Cinema, de wereldleider op het gebied van software voor bioscoopbeheer, richt zich op het transformeren van de gastervaring voor bioscoopexploitanten

De recente impuls die in de Vista Cinema productsuite wordt getoond, zal onverminderd doorzetten op CineEurope 2019 – na de Vista’s February ’19 Customer Conference en de lancering van de nieuwe producten op CinemaCon

AUCKLAND, Nieuw-Zeeland & BARCELONA, Spanje--()--Vista Entertainment Solutions (Vista Cinema), de toonaangevende leverancier van software voor bioscoopbeheer voor wereldwijde bioscoopexploitatie en het oprichtende bedrijf van Vista Group International (NZX & ASX: VGL), kondigde in april van dit jaar een verbeterde productsuite aan. Slechts twee maanden later zal er op CineEurope een evidence-based presentatie van nieuwe Vista-producten plaatsvinden.

Press Contacts:
USA: