Benoeming van Mark Wood als voorzitter van HomeServe Labs

LONDEN--()--HomeServe plc (“HomeServe”, “de Groep”), de internationale onderneming die zich bezighoudt met reparaties en verbeteringen aan huis, is verheugd de benoeming van Mark Wood CBE als niet-uitvoerend voorzitter van HomeServe Labs, de eenheid binnen HomeServe die LeakBot heeft ontwikkeld, aan te kondigen.

HomeServe Labs is de innovatiearm van HomeServe die in 2016 LeakBot lanceerde, een gepatenteerd slim lekalarm dat overal op een leidingwatersysteem lekken kan detecteren. Waterlekkages zijn een van de belangrijkste oorzaken van claims op woonverzekeringspolissen in West-Europa en de VS, en LeakBot is speciaal ontworpen om verzekeringsmaatschappijen te helpen waterlekkageclaims te voorkomen door de lekken vroeg op te sporen.

Media enquiries
Tulchan Group