project44 deelt beste werkmethoden voor zichtbaarheid op de EMEA Supply Chain Executive Conference van Gartner

AALBORG, Denemarken--()--Volgens Gartner’s Supply Chain Technology User Wants and Needs Survey is zichtbaarheid de hoogste prioriteit voor wereldwijde supply chain executives. Op de Supply Chain Executive Conference van Gartner, 17-19 juni in Barcelona, Spanje, zal project44, ‘s werelds toonaangevende Advanced Visibility Platform voor verladers en logistieke dienstverleners, laten zien hoe leiders in de supply chain gebruik maken van high-fidelity visibility data om voorspellende analyses in de gehele transportwaardeketen te voeden.

Met de overname van GateHouse Logistics eind 2018 werd project44 ‘s werelds grootste en meest uitgebreide mondiale transportzichtbaarheidsplatform. Het technologiebedrijf heeft zijn activiteiten in de EU snel uitgebreid met recente nieuwe aanwervingen op het Europese continent, inclusief: Ronald Plevier, Director Strategic Accounts EMEA, gestationeerd in Amsterdam, Pascal Boulanger, Business Development Director voor South EMEA, gestationeerd in Frankrijk, en Marc Düppe, Director Strategic Accounts voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, gestationeerd in Duitsland.

Ally Lynch
Vice President, Marketing