CSG stimuleert monetariseringsmogelijkheden in 5G-netwerken

GREENWOOD VILLAGE, Colo.--()--Naarmate nieuwe digitale diensten worden ingezet om communicatiedienstverleners (CSP’s) te helpen innovatie te stimuleren, worden 5G-kernnetwerken een noodzaak om echte differentiatie van diensten mogelijk te maken. Deze behoefte wordt snel gerealiseerd, met twee derde van de organisaties1 die van plan zijn om 5G tegen het einde van volgend jaar in te zetten. Niet alleen wordt verwacht dat CSP’s een volledig functioneel 5G-netwerk leveren om aan de vraag van eindgebruikers te voldoen, maar het succes zal ook liggen in het vermogen om innovatieve digitale diensten te leveren en hun 5G-infrastructuurinvesteringen volledig te gelde te maken.

Vandaag kondigde CSG de beschikbaarheid aan van de nieuwe 5G Dynamic Charging Function, ontworpen om CSP’s te helpen hun strategie te optimaliseren om niet alleen de waarde van 5G-netwerken aan klanten te leveren, maar ook om te optimaliseren voor duurzame groei in de digitale economie.

Brad Jones
brad.jones@csgi.com