Krachtige relatie-analyses in combinatie met governance-informatie brengen advocatenkantoren naar een hoger niveau

Partnerschap tussen CGLytics en Manzama verandert de manier waarop advocatenkantoren nieuwe zakelijke relaties en toekomstgerichte bestuurspraktijken ontwikkelen

AMSTERDAM & BEND, Ore.--()--Het is voor advocatenkantoren van vitaal belang om gelijke tred te houden met de veranderende marktdynamiek, klanten, hun belangrijkste besluitvormers, bedrijfsnetwerken en concurrenten, om voortdurend waarde toe te voegen, te differentiëren en nieuwe zakelijke ontwikkelingskansen te ontsluiten.

CGLytics en Manzama hebben hun krachten gebundeld om bedrijfsontwikkeling en kansen voor wereldwijd toonaangevende advocatenkantoren te stimuleren. Door middel van dit partnerschap krijgen advocatenkantoren toegang tot intuïtieve tools voor het in kaart brengen van relaties, waarbij verbanden tussen corporate beslissers, hun collega’s en het vinden van de eenvoudigste en kortste manier om verbinding te maken worden onthuld, wat geen eenvoudige prestatie is.

Rob Alport: ralport@cglytics.com / +31 (0) 20 416 0662

Rob Alport: ralport@cglytics.com / +31 (0) 20 416 0662