Wereldwijde activiteiten stimuleren de groei bij vijfde CES Azië

5G, AI, AR/VR, Vehicle Tech en meer verhitten de innovatie op de beursvloer

ARLINGTON, Va.--()--CES Asia 2019 sloot vandaag af en zette de schijnwerper op de transformatieve technologieën die de Aziatische markt een revolutie zullen brengen en het leven over de hele wereld zullen verbeteren. Met zijn grootste beursvloer tot nu toe – een toename van meer dan 14% vanaf 2018 – heeft CES Asia 2019 zichzelf vastgezet als het meest invloedrijke technologie-evenement in Azië en de plek om dit snelle innovatietempo op de Aziatische markt te ervaren.

“Op CES Asia 2019 zagen we een convergentie van industrieën”, aldus Gary Shapiro, president en CEO van CTA. “Van wereldwijde technologische leiders tot visionairen op het gebied van mode, reizen en toerisme, het is duidelijk dat de technologische innovatie voor de Aziatische markt in een razendsnel tempo versnelt en nieuwe samenwerkingen en groei op wereldschaal stimuleert.”

Teresa Hsu
703-907-5259