Eindelijk, Smart Cybersecurity: De optimale combinatie van ethische hackers en kunstmatige intelligentie

Crowdsourced beveiligingsbedrijf Synack schudt de cyberbeveiligingsindustrie op door het integreren van crowdsourced menselijke intelligentie en machine-intelligentie voor ‘slimme’ beveiligingstests op schaal, resulterend in 4x de efficiëntie van een traditionele penetratietest.

REDWOOD CITY, Calif.--()--Het debat over hoe we kunstmatige intelligentie het best kunnen gebruiken, is aan de gang, maar niemand kan tegen de voordelen ervan argumenteren wanneer het wordt gebruikt om menselijk werk te vergroten. Neem zelfrijdende auto’s: wanneer kunstmatige intelligentie naast mensen wordt gebruikt, biedt het functies zoals verbeterde veiligheid en voorspellend rijden. Hetzelfde geldt voor cybersecurity; we zullen altijd de creativiteit van de menselijke intelligentie nodig hebben om de menselijke tegenstander te verslaan. Maar we kunnen die mensen ook voorzien van slimme technologie om ze te helpen effectiever te worden, een breder aanvalsoppervlak te bestrijken en de tijd te versnellen om kwetsbaarheden te vinden en op te lossen. Synack, de vertrouwde leider in crowdsourced security, heeft zojuist het eerste cybersecurityplatform in de sector gelanceerd dat menselijke intelligentie uit de crowdsourced human intelligence integreert, aangevuld met kunstmatige intelligentie om veiligheidsteams te helpen slimmer, niet harder, te werken om digitale activa continu en op schaal te beschermen.

Ellie McCardwell, Synack Communications
press@synack.com