5G gerealiseerd bij MWC19 Shanghai met nog 2 weken voor de start

GSMA kondigt aan: 5G Immersive Experience; Live 5G-verbonden tentoonstellingshallen; 5G-enabled tele-gemandieerde chirurgie; Aanvullende keynote-sprekers, programma- en evenement-updates

HONG KONG--()--Met nog twee weken tot MWC19 Shanghai heeft de GSMA vandaag een aantal spannende 5G-ervaringen aangekondigd op MWC19 Shanghai, met inbegrip van 5G meeslepende ervaringen op het gebied van sport, kunst en cultuur die openstaan voor alle evenementbezoekers; 5G-verbonden tentoonstellingszalen en 5G-geregelde tele-mentored surgery. Er werden ook extra keynote-sprekers, nieuwe partnerprogramma’s, thematische rondleidingen en andere updates van evenementen aangekondigd.

“Dit belooft het meest opwindende MWC ooit te worden, aangezien 5G een realiteit wordt. Onder het thema ‘Intelligent Connectivity’ zal 5G prominent aanwezig zijn in heel MWC19 Shanghai en het zal spannend zijn om een glimp van die nieuwe wereld te zien”, zei John Hoffman, CEO, GSMA Ltd.

For the GSMA
April Tsui