Wipro werkt samen met Moogsoft om de nieuwe generatie AIOps-oplossingen te leveren

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, en Moogsoft, een pionier en toonaangevende leverancier van kunstmatige intelligentie voor IT-operaties (AIOps), kondigde vandaag een partnerschap aan. Wipro zal gebruik maken van het toonaangevende platform van Moogsoft om de volgende generatie kunstmatige intelligentie voor IT-oplossingen (AIOps) voor haar klanten te leveren.

Moogsoft’s AIOps platform, aangedreven door speciaal gebouwde Machine Learning (ML) algoritmes, helpt IT-teams bij de realtime detectie en herstel na IT-incidenten in applicaties, netwerken en IT-infrastructuur, waardoor een continue dienstverlening voor klanten wordt gewaarborgd. Wipro HOLMES™, Wipro’s AI- en automatiseringsplatform, zal in samenwerking met Moogsoft, end-to-end mogelijkheden bieden voor AIOps-transformatie.

Shraboni Banerjee
Wipro Limited