2019 Veeva R&D Summit Europe om vooruitgang voor een snellere productontwikkeling te tonen

--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV):

Wat:

Veeva Systems (NYSE:VEEV) zal in 2019 als gastheer optreden voor de Veeva R&D Summit, Europa, voor meer dan 600 life sciences professionals en industrie-experts van meer dan 145 geregistreerde bedrijven, waardoor het de grootste Veeva R&D Summit in Europa tot nu toe is. Keynotes en breakout-sessies tonen de nieuwste ontwikkelingen voor het verenigen van systemen en processen in klinische, regelgevende en kwaliteitsniveaus voor snellere productontwikkeling.

Keynote sprekers:

• Dr. Jacques Mascaro, senior vicepresident en hoofd van regulatory affairs en R & D-kwaliteit bij de Healthcare-activiteiten van de Merck Group
  • Professor Mike Stroud OBE, ontdekkingsreiziger en expert op het gebied van gezondheid van de mens onder extreme omstandigheden die wordt erkend voor zijn recordbrekende expedities met Sir Ranulph Fiennes
  • Chris Moore, president van Veeva Europe

Sessies en thema’s:

Het evenement biedt 34 sessies met meer dan 50 sprekers, waaronder toonaangevende farmaceutische bedrijven wereldwijd en opkomende biotechbedrijven zoals Bayer, Horizon en UCB.

Roger Villareal
925-264-8885