Waterleiders brengen de digitale transformatie-reis voor nutsbedrijven in White paper kaart

White paper International Water Association (IWA) en Xylem brengt digitale adoptietrends in kaart en identificeert belangrijke leerervaringen om migratie te stimuleren

• De publicatie maakt gebruik van de inzichten van 40 nutsbedrijven en meer dan 20 marktleiders wereldwijd
  • De nieuwe Digital Water Adoption Curve laat nutsbedrijven hun vooruitgang op de digitale transformatiereis in kaart brengen; het rapport spoort waterleiders aan om doortastend na te denken over hun digitale toekomst en het effect dat zij kunnen creëren voor hun verdere afwateringsgebieden en gemeenschappen.

EDINBURGH, Scotland--()--De International Water Association (IWA) en het wereldwijde watertechnologiebedrijf Xylem (NYSE: XYL) hebben vandaag een uitgebreide white paper uitgebracht met de titel: “Digital Water: Industry Leaders Chart the Transformation Journey“.

For more information and/or interviews please contact:
Marta Jimenez, marta.jimenez@iwahq.org, +31 631 93 40 81
Katharine Cross, katharine.cross@iwahq.org, +66 924 53 45 13
Raul Glotzbach, raul.glotzbach@iwahq.org, +31 650 63 75 93
Jenny Rider, jenny.rider@xyleminc.com + 1 914 246 7184
Olivia Dempsey, olivia.dempsey@edelman.com +353 1 678 9333

For more information and/or interviews please contact:
Marta Jimenez, marta.jimenez@iwahq.org, +31 631 93 40 81
Katharine Cross, katharine.cross@iwahq.org, +66 924 53 45 13