Samenwerking zal de binnenlandse en internationale groei versnellen terwijl Eastdil Secured zijn klanten beter van dienst kan zijn door middel van verbeterde technologie, een bredere voetafdruk en strategische relaties

Voltooiing van de transactie verwacht tegen het vierde kwartaal van 2019

NEW YORK--()--

Eastdil Secured kondigt definitieve overeenkomst aan voor door het management geleide herkapitalisatie, in samenwerking met Temasek en klanten van Guggenheim Investments, verstevigt de positie als Premier Private Independent Real Estate Investment Bank

Eastdil Secured, LLC (“Eastdil Secured” of de “firma”), het oorspronkelijke, vooraanstaande private vastgoedbeleggingsbankbedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan over een door het management geleide herkapitalisatie in samenwerking met Temasek, een wereldwijde beleggingsmaatschappij met hoofdkantoor in Singapore, en bepaalde institutionele klanten van Guggenheim Investments.

Joele Frank, Wilkinson Brimmer Katcher
Jonathan Keehner / Andrew Siegel / Jillian Kary