Wipro rolt Total Operations System (TOPS) CREW uit voor luchtvaartmaatschappijen overal ter wereld

TOPS wordt nu beschikbaar gesteld aan mondiale luchtvaartmaatschappijen als een volledig geïntegreerde productsuite, die vluchtactiviteiten en bemanningsbeheer omvat

DOHA, Qatar & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag de uitrol aan van Total Operations System (TOPS) CREW, een volledig geïntegreerde IT-productsuite voor mondiale luchtvaartmaatschappijen.

TOPS is een van de meest geavanceerde producten op de luchtvaartmarkt, ontwikkeld door Wipro en Qatar Airways in een innovatief co-investeringsmodel. Het helpt bij het vergroten van het veiligheidsbewustzijn, de efficiëntie en de winstgevendheid van de activiteiten van luchtvaartmaatschappijen.

Prathibha Das
Wipro Limited