Citco lanceert suite van diensten gericht op institutionele investeerders

NEW YORK--()--De Citco Group of Companies (“Citco”) kondigde vandaag de lancering aan van Citco Institutional Services (“CIS”) – een team voor het bijhouden en rapporteren van beleggingsgegevens en -rapportages dat is ontstaan uit Citco’s langetermijnervaring met het behandelen van wereldwijde multi-actet portfolio’s. Nick Eisenlau is benoemd tot hoofd van de institutionele diensten om de ontwikkeling van het bedrijf te leiden.

CIS zal nauw samenwerken met Citco’s core operations teams, waarbij gebruik zal worden gemaakt van de robuuste mogelijkheden voor activaverwerking en nieuwe diensten zullen worden aangeboden die geoptimaliseerd zijn voor de unieke behoeften van pensioenen, schenkingen, OCIO en familiekantoren.

Peregrine Communications
Darius Athill / Aryna Kastavetskaya