Traxens rust reefercontainers uit met geavanceerde telematicatechnologie voor Indonesische transportpartner PT Trans Kontainer Solusindo (TKS)

De Internet-of-Big-Things oplossing van Traxens zal worden gebruikt op de gecontroleerde-atmosfeer reefervloot in Indonesië, ‘s werelds grootste eilandnatie

MARSEILLE, Frankrijk--()--Traxens, een bedrijf dat hoogwaardige data en diensten levert voor de supply chain industrie, kondigt vandaag aan dat het de slimme reefercontainers van een toonaangevend Indoniesian NVOCC bedrijf, PT TKSolusindo, heeft uitgerust met zijn gepatenteerde Traxens oplossing.

PT TKSolusindo is een grote Non-Vessel Operating Common Carrier (NVOCC) in Indonesië, een land met 17.000 eilanden, waar binnenlandse containertransporten essentieel zijn in het dagelijks leven van de inwoners. De containers, geleverd vanuit de Taicang- en Qingdao-fabrieken van China International Marine Containers (CIMC), werden in slechts enkele dagen tijd uitgerust met Traxens’ slimme oplossingen.

PRESS CONTACT :
Géraldine Saunière