MSCI actualiseert publicatiedatum van AUM in ETF’s gekoppeld aan MSCI-indexen

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van cruciale beslissingsondersteunende instrumenten en diensten voor de wereldwijde beleggingsgemeenschap, kondigde vandaag aan dat het de historische waarden van het beheerd vermogen (“AUM”) in ETF’s, gekoppeld aan de indexen van de ETF’s vanaf de laatste dag van, en het maandgemiddelde voor, 14 juni 2019, zal publiceren. De informatie is te vinden onder de link “AUM in ETF’s Linked to MSCI Indexes” op MSCI’s Investor Relations website op http://ir.msci.com/aum-etf. Tot nader order verwacht MSCI dat deze AUM-gegevens halverwege de maand gepubliceerd zullen worden. Een eventuele nieuwe publicatiedatum zal op de eerste werkdag van de maand op dezelfde website worden gepubliceerd.

MSCI Inc.
Investors