Wanda Sports Group Company Limited heeft een registratiecverklaring aangevraagd voor voorgenomen primaire emissie

BEIJING--()--Wanda Sports Group Company Limited, een toonaangevend wereldwijd sportevenementen-, media- en marketingplatform, heeft vandaag aangekondigd dat het een registratieverklaring op formulier F-1 heeft ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission in verband met de voorgestelde beursgang (de “voorgenomen emissie”) van American Depositary Shares (“ADSs”), die haar gewone aandelen van klasse A (de “Aandelen”) vertegenwoordigen. De Vennootschap heeft een aanvraag ingediend om de ADS’s op de NASDAQ Global Market te noteren onder het symbool “WSG”.

Het aantal aan te bieden ADS’s en de prijsklasse voor de voorgenomen emissie zijn nog niet vastgesteld. Een registratieverklaring op formulier F-1 met betrekking tot deze effecten is ingediend bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, maar is nog niet van kracht geworden. Deze effecten mogen niet worden verkocht, noch mogen aanbiedingen om te kopen worden geaccepteerd vóór het tijdstip waarop de registratieverklaring van kracht wordt.

For media inquiries:
Wanda Sports Group