Dongfeng en Maxion Wheels houden baanbrekende viering voor nieuwe premium aluminium velgenfabriek voor personenauto’s

Twee miljoen velgen gepland voor Suizhou, China Locatie

Dongfeng and Maxion Wheels celebrate the formation of their new joint venture and its future passenger car aluminum wheel plant with a groundbreaking ceremony on June 6, 2019 in Suizhou, China. (Photo: Business Wire)

WUHAN, China--()--Maxion Wheels, ‘s werelds grootste velgenproducent, en zijn nieuwe joint venture partner, Dongfeng Motor Parts and Components Group, hielden op 6 juni 2019 een baanbrekende ceremonie op de toekomstige locatie van hun fabriek van 22.000 vierkante meter in Suizhou, China. Het nieuwe bedrijf, Dongfeng Maxion Wheels Co., Ltd., was vereerd om deze belangrijke mijlpaal te delen met zijn vooraanstaande gasten, waaronder: overheidsfunctionarissen en hoogwaardigheidsbekleders van het bedrijf, klanten, leveranciers en medewerkers.

“Met onze nieuwe partner, Dongfeng Motor Parts and Components, zal deze fabriek de toekomstige vraag van wereldwijde en Chinese autofabrikanten naar lokaal geproduceerde aluminium autovelgen bedienen”, aldus Pieter Klinkers, Chief Executive Officer, Maxion Wheels.

MAXION WHEELS MEDIA CONTACT:
Colleen Hanley
Global Director, Marketing and Communications
Tel: +1 (248) 916-2477
Email: colleen.hanley@maxionwheels.com

DONGFENG MEDIA CONTACT:
Zhou Jiazhi
Chief of Communication, Corporate Culture Communication Department
Dongfeng Motor Parts and Components Group Co. Ltd.
Tel: +86 (0719) 8221814
Email: zhoujz@dfl.com.cn

MAXION WHEELS MEDIA CONTACT:
Colleen Hanley
Global Director, Marketing and Communications
Tel: +1 (248) 916-2477
Email: colleen.hanley@maxionwheels.com

DONGFENG MEDIA CONTACT:
Zhou Jiazhi
Chief of Communication, Corporate Culture Communication Department
Dongfeng Motor Parts and Components Group Co. Ltd.
Tel: +86 (0719) 8221814
Email: zhoujz@dfl.com.cn