VALBIOTIS presenteert nieuwe gegevens over TOTUM-63 en preventie van metabole ziekten tijdens de 2019 Scientific Sessions van de American Diabetes Association

• TOTUM-63 vermindert ontstekingen in visceraal vetweefsel, een van de mechanismen die leiden tot type 2 diabetes en stofwisselingsziekten
  • De werkzaamheid van TOTUM-63 op het suiker- en vetmetabolisme wordt bevestigd in een muismodel van prediabetes.
  • Deze resultaten zijn verkregen door een onafhankelijke studie onder leiding van Dr. Bruno GUIGAS van de Universiteit Leiden (Nederland).

LA ROCHELLE, Frankrijk--()--VALBIOTIS (Paris:ALVAL) (FR0013254851 - ALVAL / PEA/SME), een Frans Research & Developmentbedrijf dat zich inzet voor wetenschappelijke innovatie voor de behandeling en preventie van stofwisselingsziekten, kondigde vandaag aan dat nieuwe preklinische resultaten van TOTUM-63 die onafhankelijk van de Universiteit Leiden (Nederland) zijn verkregen, zullen worden gepresenteerd tijdens de wetenschappelijke sessies van de American Diabetes Association die van 7 tot en met 11 juni 2019 worden gehouden in San Francisco (Californië).

VALBIOTIS
CORPORATE COMMUNICATION