ibex creëert meer dan 3000 nieuwe banen met de toevoeging van drie nieuwe locaties op de Filippijnen

WASHINGTON--()--ibex, een mondiale leider op het gebied van klantbelevingsoplossingen, breidt zijn aanwezigheid uit met de opening van drie nieuwe locaties op de Filipijnen. Twee van de sites bevinden zich in Metro Manila en de derde in Bohol, een provinciaal eiland op de Filippijnen. De aankondiging komt weken nadat ibex door Nearshore Americas werd uitgeroepen tot Nearshore Company of the Year op basis van hun marktleiderspositie in nearshore-regio’s en de explosieve groei die het bedrijf momenteel doormaakt in Jamaica en Nicaragua.

“ibex blijft zichzelf definiëren als de groeiende leider in de BPO-ruimte”, aldus Bob Dechant, CEO van ibex. “De groei die we ervaren is het resultaat van uitstekende prestaties, een geweldig leiderschapsteam en vooral een bedrijfscultuur waarin medewerkers worden gewaardeerd en betrokken. Dit heeft ons in staat gesteld om nieuwe klanten te winnen en tegelijkertijd ons marktaandeel met onze huidige klanten te vergroten.”

Rosemary Hanratty
Rosemary.hanratty@ibex.co