Talkdesk kondigt Talkdesk Hybrid Spaces aan tijdens CX Tour Londen

Talkdesk Hybrid Spaces stelt contactcentra in staat om het beste van private en publieke clouds te combineren

• Talkdesk Hybrid Spaces biedt flexibiliteit in de publieke cloud met private cloudbeveiliging
  • Stroomlijnt de overgang van een legacy on-premise systeem, oftewel de eerste generatie cloudomgeving, naar private Talkdesk opslag met de verwerkingskracht van een publieke cloud
  • Vergemakkelijkt digitale transformatie naar een cloud-contactcenter op bedrijfsniveau dat voldoet aan unieke IT-vereisten, gegevensprivacy en beveiligingsstandaarden

Talkdesk announces Talkdesk Hybrid Spaces at CX Tour London (Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO & LONDEN--()--Talkdesk, het cloudcontactcenter voor innovatieve ondernemingen, heeft vandaag tijdens CX Tour in Londen Talkdesk Hybrid Spaces onthuld, een eenvoudig, flexibel en veilig implementatiemodel dat contactcentra in staat stelt om het beste te combineren van de voordelen van zowel private als publieke clouds. Met Talkdesk Hybrid Spaces kunnen klantendienstverleners het Talkdesk Enterprise Cloud Contact Center ontsluiten en profiteren van de innovatie, verwerkingsmogelijkheden, flexibiliteit en kostenefficiƫntie van de krachtige public cloud, terwijl tegelijkertijd wordt voldaan aan de netwerk- en beveiligingsvereisten van de private cloud voor bedrijven.

Gavin Gustafson
gavin.gustafson@talkdesk.com