Wipro neemt International TechneGroup Incorporated (ITI), een wereldwijd opererende onderneming voor interoperabiliteitsoplossingen over

BANGALORE, India & MILFORD, Ohio--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag aan dat het een definitieve overeenkomst heeft ondertekend voor de acquisitie van International TechneGroup Incorporated (ITI), een wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van digitale engineering en productieoplossingen.

ITI is een wereldleider op het gebied van computerondersteund ontwerpen (CAD) en interoperabiliteitssoftwarediensten voor productlevenscyclusbeheer (PLM). Door middel van haar belangrijkste oplossingen voor Model Based Enterprise (MBE), data-interoperabiliteit en datamigratie, biedt ITI de bouwstenen voor Industry 4.0, om te helpen bij het opbouwen van ‘next generation’ digitale ondernemingen.

Media Contact:
Subhashini Pattabhiraman