Sigma Systems en Engineering Do Brasil zorgen voor digitale diensten voor een toonaangevende serviceprovider in Brazilië

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldwijde leider op het gebied van catalog-driven software, is verheugd te kunnen aankondigen dat het een deal heeft gesloten om de volgende generatie digitale diensten te leveren aan een van de grootste serviceproviders in Brazilië, in samenwerking met Engineering Do Brasil, een toonaangevende IT-serviceprovider en een dochteronderneming van Engineering Ingegneria Informatica S.p.A.

Er zal een nieuwe digitale omgeving worden gecreëerd om de snelle introductie en naadloze verkoop van nieuwe digitale aanbiedingen aan klanten in het hele land mogelijk te maken. In het kader van de driejarige overeenkomst zal Sigma Systems, in samenwerking met Engineering Do Brasil, Sigma CPQ en Sigma Catalogus leveren om deze nieuwe digitale infrastructuur mogelijk te maken, waardoor een groter niveau van flexibiliteit en een snellere time-to-market voor nieuwe producten en aanbiedingen mogelijk wordt.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 647-204-0999

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.

Adnan Bashir
Senior Corporate Communications Manager
Sigma Systems
+1 647-204-0999

Chloe Purcell
Head of PR
Milner Strategic Marketing Ltd.