MEDIA ALERT: Algorand Foundation kondigt datum aan voor eerste veiling

19 juni zal de Nederlandse Veiling de officiële lancering van het Algorand netwerk markeren wanneer de munten in omloop komen

SINGAPORE--()--Algorand Foundation:

Wat:

Op 19 juni 2019 houdt The Algorand Foundation haar eerste in een serie Nederlandse veilingen vanuit Singapore. Deze veilingen zullen Algos, de oorspronkelijke tokens van het Algorand platform, in omloop laten komen via een mechanisme waarbij de markt de eerlijke prijs bepaalt. Deze inaugurele veiling markeert ook de lancering van het Algorand-netwerk.

De Algorand Foundation gelooft in de waarde van het Algorand platform, het Algo, en het potentieel voor iedereen om een kans te krijgen als we een nieuwe, grenzeloze economie betreden. Met als doel om te investeren in de duurzaamheid en de prestaties van die economie, heeft de stichting ook een terugbetalingsbeleid voor veilingdeelnemers aangekondigd. Mocht een van de deelnemers ontevreden zijn over de aankoop van Algos, dan kunnen zij hun Algos een jaar na de aankoop teruggeven aan de stichting tegen maximaal 90 procent van de betaalde waarde.

Kalyn Schieffer
March Communications