Verimatrix en Ocilion werken samen om een veilige, toekomstgerichte IPTV-levering in heel Oostenrijk mogelijk te maken

KEULEN, Duitsland--()--Verimatrix, de leider in het herdefiniëren van de standaard voor aangesloten apparaten en diensten met een innovatieve combinatie van beveiliging en data-analyse, en IPTV-technologiebedrijf Ocilion kondigen vandaag twee grote Oostenrijkse operators aan als hun nieuwste klanten. kabelplus en Salzburg AG hebben elk een keuze gemaakt voor IPTV-oplossingen van Ocilion op locatie, die door Verimatrix zijn beveiligd, waardoor flexibelere en meer toekomstvaste video-leveringsmodellen mogelijk worden.

Beide aanbieders kozen onafhankelijk van elkaar voor on-premise implementaties die gehost worden in hun eigen infrastructuur, optimaal geschikt voor grotere volumes van abonnees met behulp van Ocilion’s nieuwe homogene P400 familie van 4K set-top boxes (STB’s), die innovatie, design, functionaliteit en efficiëntie combineert.

Kelly Foster, Verimatrix
kfoster@verimatrix.com