De fusie met SKIOO maakt SKITUDE tot het toonaangevende digitale platform voor skiërs en de hele skisector

Skitude biedt skiërs een unieke ervaring voor, tijdens en na hun bezoek – ‘Van bank tot bank’.

Skitude is nu in staat om de online verkoop en de toegang tot de pistes van meer dan 150 skigebieden wereldwijd te maximaliseren met een post-betalingssysteem dat vergelijkbaar is met dat van Uber.

Skitude Chariman Yngve Tvedt and Skitude CEO and Co-founder Marc Bigas (Photo: Skitude)

GIRONA, Spanje--()--De fusie van Skitude, het grootste netwerk van skiapps, en de Skioo innovatieve skipass-technologie, die toegang biedt tot de skigebieden met een enkele kaart en zonder wachttijd in de rij, heeft tot doel om de verkoopkanalen te optimaliseren voor de meer dan 150 aangesloten skigebieden voor het komende seizoen.

Naast andere voordelen zal de strategie bestaan uit het gebruik van post-paymentsystemen om de ski-ervaring van de gebruiker te vergemakkelijken, de toegang tot de pistes te stroomlijnen en de skigebieden te helpen hun producten op hun online platform te positioneren.

For more information:
Àric Monterde