Open19 Foundation sluit zich aan bij de Kinetic Edge Alliance

Foundation helpt leden Alliance bij de acceleratie van edge-implementaties

MONACO--()--The Open19 Foundation, een organisatie die is opgericht om een gemeenschap te creëren voor een nieuwe generatie open datacenters en edge-oplossingen, kondigt vandaag haar lidmaatschap aan binnen de Kinetic Edge™ Alliance (KEA) als technologiepartner. De toekomst van computing staat op het spel, en dit partnerschap zal de implementatie van Open19 infrastructuur in de randlocaties versnellen.

“De Kinetic Edge Alliance is de de facto alliantie die orde en een blauwdruk creëert om de edge technologie specifiek voor edge cloud toepassingen te bouwen”, aldus Yuval Bachar, voorzitter van de Open19 Foundation. “De Open19 Foundation zal zich aansluiten bij de Kinetic Edge Alliance om de hardware buildout bouwsteen toe te voegen aan de alliantie met het Open19 platform. Het Open19 platform is ontworpen voor de edge en geoptimaliseerd voor de oplossing zoals gedefinieerd door de Kinetic Edge Alliance. Het zal een standaard maar flexibele oplossing mogelijk maken voor het bouwen van de Edge-platformen van nu en de toekomst.”

Open19 Foundation
Rachael Watson, PR manager