Fashwire geselecteerd voor het 2019 Accelerate Program van Startup Grind

SEATTLE--()--Fashwire is geselecteerd door Startup Grind, mogelijk gemaakt door Google for Startups, als een van de Top 20 Grind Startups die zijn opgenomen in het 2019 Accelerate Program. Daarnaast zal Fashwire een uitgelichte start-up zijn voor de Startup Exhibition in de Grind category op de 2019 Startup Grind Europe Conference van 6 juni in Londen.

“Het is een grote eer om geselecteerd te worden als een van de top 20 start-ups voor Startup Grind’s Accelerate Program”, aldus Kimberly Carney, oprichter en CEO. “Erkend worden door Startup Grind is een enorme bevestiging van de waarde en de voortdurende groei van Fashwire”.

Fashwire, ook wel bekend als de “Tinder for Fashion”, is een wereldwijde marktplaats met meer dan 200 merken die modeontwerpers een essentieel inzicht biedt in het koopgedrag van consumenten door het verstrekken van directe, gerichte gebruikersgegevens en feedback over de populariteit van nieuwe assortimenten en toekomstige producten.

FASHWIRE Media:
Kimberly Carney