Forter bereikt mijlpaal met transacties ter waarde van 100 miljard dollar

Marktleider op het gebied van fraudepreventie verdubbelt het aantal transacties dat in 2019 is verwerkt; het enorme volume maakt een ongeƫvenaard inzicht in inkoop- en fraudetrends mogelijk, waardoor de wereldwijde coalitie van handelaren en hun klanten wordt beschermd

AMSTERDAM--()--Forter, marktleider op het gebied van e-commerce fraudepreventie, kondigde vandaag aan dat het een record van $100 miljard aan e-commerce transacties heeft verwerkt, een mijlpaal die tot op heden door geen enkel ander online fraudebeslissingsplatform is bereikt. Forter heeft op zijn beurt het bedrag in dollars van de verwerkte transacties de afgelopen drie jaar 100 keer verhoogd en alleen al sinds januari 2019 verdubbeld.

Door het verwerken van enorme hoeveelheden transacties, krijgt Forter het meest uitgebreide beeld van zowel consumenten- als fraudegedrag in bedrijven en industrieƫn wereldwijd, waaronder actief in luxe producten, reizen, hotellerie, on-demand diensten, levering van voedsel en digitale/e-commerce verticals.

Angela Whiteford
angela.whiteford@forter.com