Verdien tot 10% rente op USD en Euro via Uphold

Cred biedt momenteel klanten van Uphold tot 10% rente op USD en EURO aan

SAN FRANCISCO--()--Cred, de belangrijkste leverancier van crypto lenen en uitlenen met meer dan $300 miljoen in kredietfaciliteiten, kondigde vandaag aan dat de klanten van Uphold hogere percentages zullen verdienen op een verscheidenheid aan digitale activa. Naast stijgingen in USD en euro’s kunnen klanten van Uphold nu tot 5% verdienen op hun goudportefeuille en 8% op hun Ethereum-portefeuille.

“De meesten van ons zijn geconditioneerd om te geloven dat één of twee procent de norm zou moeten zijn, en tien procent is te mooi om waar te zijn. De realiteit is dat de meeste financiële instellingen te maken hebben met aanzienlijke kosten uit het verleden – filialen, geldautomaten, dure betaalinfrastructuur en verouderde technologie – en die doorberekenen aan hun klanten door middel van lagere rendementen en hogere leenkosten”, aldus Dan Schatt, mede-oprichter en president van Cred. “Als een gelicentieerde kredietverstrekker met een uitgebreide verzekering, maken Cred’s producten gebruik van cryptografische betalingsprofielen en de nieuwste technologische mogelijkheden om meer terug te geven aan klanten.”

Press Inquiries:
Cred: Meghan Gardler, meghan@mycred.io