Rockefeller Capital Management lanceert ICBE-fondsen op basis van de eigen ESG-strategieën

NEW YORK--()--Rockefeller Capital Management heeft vandaag aangekondigd dat haar vermogensbeheerbedrijf, Rockefeller Asset Management, nu haar jarenlange vermogensinvesteringscapaciteiten die de milieu, maatschappij en governance (ESG)-criteria volledig integreren met Europese investeerders, met lancering van een door UCITS gereguleerde fondsstructuur. De eerste ICBE-fondsen, uitgezet door vooraanstaande Europese institutionele beleggers voor de lange termijn, zijn het Rockefeller Global ESG Equity Fund en het Rockefeller US ESG Equity Fund (de ‘Fondsen’). De fondsen zijn beschikbaar voor institutionele en particuliere beleggers, met een aandelenklasse van de oprichters voor grotere startende beleggers, en zijn beschikbaar voor paspoorten in veel Europese landen.

Media:
Stephen Cohen, Teneo
stephen.cohen@teneo.com
+ 1 (212) 886-9332

Fund Information:
Chip Montgomery, Rockefeller Capital Management
cmontgomery@rockco.com
+ 1 (212) 549-5315

Release Summary

Rockefeller Capital Management Launches UCITS Funds Based on its Equity ESG Strategies.

Media:
Stephen Cohen, Teneo