Kymeta kondigt S. Douglas Hutcheson aan als Executive Chairman, Raad van Bestuur en Walter Z. Berger als President, CFO en COO

gearriveerde technologie- en telecommunicatiemanagers versterken de top van Kymeta Corporation’s bedrijfsleiding

REDMOND, Wash.--()--Kymeta – het communicatiebedrijf dat het verbindingsmateriaal voor alles en overal completeert, kondigde aan dat S. Douglas Hutcheson lid wordt van de raad van bestuur van Kymeta en dat hij zich bij de raad van bestuur van Kymeta zal aansluiten en dat Walter Z. Berger als voorzitter, chief financial officer (CFO) en chief operating officer (COO) zal worden aangesteld.

Hutcheson fungeert als Senior Advisor of Technology, Media and Telecom voor Searchlight Capital en in verschillende raden van bestuur, zowel bij de overheid als bij private sector. Voorheen, als CEO van Leap Wireless, hield hij bijna een decennium toezicht op de activiteiten van het bedrijf en beheerde hij de uiteindelijke verkoop aan AT&T. Hij heeft uitgebreide ervaring op het gebied van telecommunicatie en technologie, nadat hij verschillende senior leidinggevende posities heeft bekleed bij Leap, na een aantal jaren als executive bij Qualcomm te hebben gewerkt.

Business Inquiries for Kymeta:
Sam Christensen
Head of Marketing and Communications
Kymeta Corporation
+1 425.658.8703
schristensen@kymetacorp.com

Media Inquiries for Kymeta:
Melanie McBride
Vice President, Content and PR
The Summit Group
+1 801.990.8464
mmcbride@summitslc.com