Moldova Citizenship-by-Investment voltooit de eerste succesvolle aanvraag

LONDON--()--Als concessiehouder van het Moldova Citizenship-by-Investment (MCBI)-programma is Henley & Partners verheugd over de succesvolle afronding van de eerste aanvraag voor burgerschap-bij-investeringen in het land.

Henley & Partners heeft meer dan 20 jaar ervaring in strategisch advies en werkt samen met soevereine staten over de hele wereld aan het ontwerp, de opzet en de werking van de meest gerespecteerde investeringsmigratieprogramma’s ter wereld. De voltooiing van de eerste aanvraagprocedure voor burgerschap per investering in Moldavië illustreert duidelijk de kenmerken die de kern van het MCBI-programma vormen: indrukwekkende efficiëntie en een sterke betrokkenheid bij de toepassing van de beste werkwijze. Binnen een periode van drie maanden worden aanvragers grondig gescreend in een meerfasig due diligence-proces dat ervoor zorgt dat alleen zeer geloofwaardige internationale investeerders de Moldavische nationaliteit krijgen.

Sarah Nicklin
Senior Group PR Manager