IBS bevestigt Temenos opnieuw als de best verkopende bancaire software voor digitaal, kernbankieren, betalen en compliance en risicomanagement

• #1 best verkochte kernbanksysteem voor 14 jaar met Temenos T24 Transact.
  • #1 digitaal bankieren en channels met Temenos Infinity voor het tweede jaar
  • #1 best verkochte betalingssysteem met Temenos Payments
  • #1 best verkochte compliance- en risicomanagementsysteem
  • #1 Regionaal leider in Europa
  • #1 Regional Leader in Amerika
  • #1 Regionaal leider in het Midden-Oosten en Afrika

GENEVA--()--Temenos (SIX: TEMN), het softwarebedrijf voor het bankwezen, werd volgens de IBS Intelligence Sales League Table 2019 uitgeroepen tot de toonaangevende softwareleverancier in de categorie├źn digitaal bankieren en kernbanksystemen. Temenos was de onbetwiste leider met zijn gebundelde, cloud-native, cloud-agnostische Temenos Infinity, het baanbrekende digitale frontofficeproduct voor bankieren en Temenos T24 Transact, de volgende generatie in kernbankieren.

Temenos is de afgelopen 14 jaar gerangschikt als best verkopende core banking systeem en staat al 20 jaar onafgebroken in de top 2. De IBS Sales League Table evalueerde de wereldwijde verkoop aan, met name, nieuwe klanten voor het kalenderjaar 2018. Temenos stond bovenaan de ranglijst van de Liga in zeven categorie├źn.

Jessica Wolfe
Temenos Global Public Relations