Limelight Networks Opent 100e Point-of-Presence en verhoogt de wereldwijde capaciteit met 40 procent

Uitbreiding verlaagt vertraging voor edge-cloud-oplossingen

SCOTTTSDALE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), een belangrijke leverancier van edge-cloud-diensten, kondigde vandaag aan dat het zijn 100ste Point-of-Presence (PoP) heeft geopend. Sinds januari 2018 heeft Limelight de wereldwijde netwerkcapaciteit met 40 procent verhoogd tot 42Tbps of egress capacity.

Naast de uitbreiding van het aantal PoP-locaties over de hele wereld is de technologie van Limelight door de samenwerking met Ericsson ook dieper in de netwerken van serviceproviders ingebed. Dit strategische initiatief vermindert de vertraging nog verder en verhoogt de online videokwaliteit.

SHIFT Communications
Stephanie Epstein, 617-779-1845