Als eerste in Noord-Amerika maakt het ADTRAN SmartOS-platform gebruik van Super-Vectoring om ultrabreedband Wi-Fi-diensten te leveren

Biedt exploitanten de mogelijkheid om de levering van breedbanddiensten aan elke klant, via elk netwerk, aan elk Wi-Fi-apparaat beter te gelde te maken

HUNTSVILLE, Ala.--()--ADTRAN, Inc., (NASDAQ: ADTN), de belangrijke leverancier van de volgende generatie open en abonneenetwerk oplossingen, kondigde vandaag een uitbreiding van zijn SmartOS-enabled portfolio van breedbandtoegangsoplossingen met SmartRG 652ac (SR652ac) aan woon- en kleinzakelijke-gateway. De exploitanten kunnen nu ultrasnelle Internetdiensten leveren – beïnvloed door recente investeringen in de bouw van multi-Gigabit toegangsnetwerken kunnen ze hun klanten de beste breedbandbeleving bieden, onafhankelijk van de locatie, het apparaat of de infrastructuur.

Rich Williams
Witz Communications for ADTRAN