Immunocore presenteert nieuwe Tebentafusp (IMCgp100) gegevens in geavanceerde melanoom op de komende ASCO-jaarbijeenkomst van 2019

Biomarkeronderzoek om een beter inzicht te krijgen in het werkingsmechanisme, de relatie tussen werkzaamheid en ongewenste voorvallen

OXFORDSHIRE, Engeland & CONSHOHOCKEN, Pa. & ROCKVILLE, Md.--()--Immunocore Limited, een toonaangevend biotechnologisch bedrijf dat actief is op het gebied van T-cel receptor (TCR), zal nieuwe actiegegevens presenteren over geavanceerde uveale en huidmelanoom uit het tebentafusp klinisch onderzoeksprogramma op de jaarlijkse bijeenkomst van de American Society of Clinical Oncology (ASCO), in Chicago op 3 juni 2019. Tebentafusp (IMCgp100) is een nieuwe bispecifieke biologische T-celreceptortherapie met een anti-CD3 immuunreagerende effectorfunctie en richt zich specifiek op gp100, een lijnantigeen uitgedrukt in melanocyten en melanoom.

Immunocore
Louise Conlon, External Affairs and Brand Communications Manager
T: +44 (0) 1235 438600
E: info@immunocore.com