AI-concern AIQ uit Singapore kondigt samenwerking in Rusland aan met Publicis Media Russia en VK.com, het topbedrijf in Russische sociale media

Meer dan 105 miljoen downloads uit de applicaties van partners met behulp van AIQ’s technologie tot nu toe

SINGAPORE & ST. PETERSBURG, Russia--()--AIQ Pte Ltd de in Singapore gevestigde AI-startup met bedrijfseigen computer vision AI-technologie, die bedrijven in de steeds mobieler wordende online wereld van vandaag transformeert, kondigde nieuwe samenwerkingsverbanden aan met Publicis Media Russia (wereldleider op het gebied van marketing, communicatie en digitale transformatie) en Ruslands grootste speler in sociale-media netwerken, VKontakte of VK. Door deze samenwerking heeft Publicis Media Russia AIQ’s computervisie en videoherkenningstechnologie aan haar portfolio toegevoegd, waardoor het aanbod en mogelijkheden voor alle onderdelen van Publicis Groupe zijn uitgebreid met multi-channeloplossingen die fysieke media naadloos verbinden met digitale activa.

Media Contacts:
Elena Lim